Template

vrijdag 4 januari 2013

Mijn eerste post

Hoi "Followers",

Beste wensen voor 2013 met heel veel zegen.

Ik kan niet klagen over de laatste jaren!
Alleen dat het zo snel gaat allemaal! Op scrap gebied heb ik weinig tot niets uitgevoerd de afgelopen 2 jaren. 2010 -2011 voorbereiden voor ons huwelijk. Meteen er achteraan zwangerschap en inpakken om terug te gaan naar Curaçao. In 2012 verhuizen en geboorte van Kayleigh.

Omdat we heel veel Familie, vrienden, kennissen in het buitenland hebben, heb ik besloten om een blog te maken/opzetten zodat iedereen (voor degene die dat willen natuurlijk) ons kan volgen. Zo kan ik ook mijn scrap en nonscrap creaties met de rest van de wereld delen.

Nou ik hoop dat je weer een keertje langskomt.
Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat.
Trouwens hoe vind je de blog?


Hier een foto van m'n schatjes ♥

1 opmerking:

  1. Hoi Hoi, via SA forum kom ik even een kijkje nemen, leuk blog heb je. 2013 lekker veel scrappen!! Ik kijk er naar uit.

    BeantwoordenVerwijderen