Template

woensdag 16 januari 2013

Kayleigh Daily cover


Hi Followers,

In november heb ik besloten om aan een dagelijks dagboek te beginnen voor mijn dochter Kayleigh, maar dan met foto's. Vanaf de geboorte tot en MET haar eerste verjaardag. Dat zijn in totaal 366 dagen. Ik zal ze allemaal hier op mijn blog zetten.
Ik doe mijn best om elke dag op nieuw foto's van Kayleigh te maken. Ik heb zelfs een reminder in mijn telefoon. (als het lukt, is wel wat anders hoor)

Ik doe ook mijn best om oude lijnen papier of scraps te gebruiken. Dit geldt ook voor embellies en dergelijke.
Als ik nog weet hoe het heet zal ik deze posten.

Beschrijving en producten van de page:

♥ Voor de cover heb ik chipboard gebruikt iets groter dan een A5. (A5 is de helft van een A4) ik heb het geverfd met de kleur "Whisper pink" merk Palmer. Het heeft een pearl effect.






♥ Chipboard letters zijn van "Kaiserkraft" rood en oranje geverfd en daarop rhinestones geplakt.
♥ Stickers zijn van "Kaiserkraft" tiny alpha (Savannah Griffith) sticker daily oranje is van "my little shoebox".
♥ Chipboard stickers zijn van "Prima Marketing".    
♥ Houten vogel van "Kaiserkraft", alles geverfd met verdund water verf. Op de vogel 3 gele flat back pearl geplakt.
♥ Eyelet donker roze van "Making Memories".





1 opmerking:

  1. Wat een prachtige layout heb je gemaakt!
    die achtergrond... woow!! en wat leuk een dagboek
    voor Kayleigh, voor later ook zo leuk om terug te lezen :)

    fijn weekend alvast!!

    xxx Miriam

    BeantwoordenVerwijderen